IMS Group w wielkim stylu rozpoczyna kolejny sezon w branży meblarskiej. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Targi zorganizowane 5 i 6 września br. w Poznaniu zgromadziły setki odwiedzających z całego świata. Ekspozycja zajmująca ponad 2000 m² zapierała dech w piersi. Można było podziwiać kilkadziesiąt nowości produktowych, wszystkich sześciu marek grupy IMS. Na przybyłych Gości czekał także uroczysty bankiet pełen niespodzianek.
Prestiż poznańskich targów i doskonała lokalizacja sprawiły, że kontrahenci z Polski i całego świata licznie przybyli na zaproszenie IMS Group. Ta największa, i jak do tej pory, najbardziej widowiskowa prezentacja nowości produktowych Grupy IMS spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem naszych klientów – mówi Dorota Gąsiorowska Dyrektor Sprzedaży BFM. Odwiedzili nas przedstawiciele większości salonów, z którymi pracujemy w kraju i za granicą, w tym prawie wszyscy najwięksi klienci z Polski. Tak duża frekwencja daje bardzo dobre przełożenie na wynik targów. Udało nam się sprzedać sporo nowości. Niektóre pojawią się w salonach jeszcze we wrześniu. Na powierzchni ponad 2000 m² wybudowano ekspozycję dla wszystkich, sześciu marek z grupy IMS: ETAP SOFA, HF HELVETIA FURNITURE, FLAIR, BYDGOSKIE MEBLE, BM NATURE oraz HM HELVETIA MEBLE.Prezentacja oferty IMS w Poznaniu to druga z kolei edycja targów wewnętrznych w historii grupy, choć, jak twierdzi Martina Somysz Kierownik Sprzedaży Krajowej marki HM Helvetia Meble, pomysł targów wewnętrznych pojawił się w firmie klika lat temu, ponieważ istniała potrzeba bezpośredniego kontaktu i dłuższej rozmowy z Klientami, którzy jako pierwsi oceniają przygotowywane przez nas propozycje meblowe. Wybierając kolekcje do Poznania znaliśmy już opinie klientów nt. wzorów mówi Dorota Gąsiorowska. Miesiąc wcześniej pokazaliśmy je na targach w Wieruszowie, gdzie blisko sześćdziesiąt salonów miało okazję je ocenić. Targi w Poznaniu potwierdziły duże zainteresowanie i pozytywny odbiór zaproponowanych kolekcji. Klienci wysoko ocenili nie tylko prezentowane modele lecz również całą ekspozycję.
Ekspozycje mebli tapicerowanych w większości zdominowały stonowane beże oraz coraz bardziej modna biel. To dowód na to, że jasne, rozświetlające wnętrza sofy i narożniki będą najpopularniejsze w nadchodzącym sezonie. Kilka propozycji w zawsze klasycznej, eleganckiej czerni, również cieszyło się zainteresowaniem zwiedzających. Zdecydowaną większość ekspozycji mebli tapicerowanych na poznańskich targach stanowiły nowości, a wśród nich m.in. zestaw Grand Vario (ETAP SOFA) i jego innowacyjne rozwiązania maksymalnie zwiększające komfort użytkowania mebla zebrał wiele przychylnych opinii. Uwagę klientów przykuwały również modele łączące funkcję spania i przechowania pościeli z maksymalnym komfortem wypoczynku: Limoncello, Bentley, czy Maxx (ETAP SOFA). Z kolei prezentowane zestawy z praktyczną półką wyodrębnioną w podłokietnikach m.in.: Grand Vario i Tequila (ETAP SOFA) oraz Bridge (HF HELVETIA FURNITURE) to odpowiedź na oczekiwania klientów i nadchodzącego sezonu. Marka HF HELVETIA FURNITURE zaprezentowała aż cztery nowości, w tym dwie propozycje wypoczynkowe: Wonder (dostępny także w wersji z funkcją spania) i Reporte. Cechą łączącą wszystkie kolekcje marki są metalowe okucia boków oraz nóżki.
Stawiająca na nowoczesny design i komfort marka FLAIR pokazała w Poznaniu dwie najnowsze kolekcje: Bronx oraz Time. Obie propozycje to modułowe bryły bez funkcji spania, dostępne w odważnych zestawieniach kolorystycznych. Te przestronne i wygodne meble, dzięki możliwości dowolnego łączenia elementów, mogą być użyte do aranżacji praktycznie każdego pomieszczenia. Kolekcja Elements, która swoją premierę miała w Ostródzie , na targach w Poznaniu stanowiła część aranżacji ekspozycji. Można było na niej spocząć i podziwiać aż w dwóch wersjach kolorystycznych: klasycznym graficie oraz soczystym połączeniu limonki z bielą.
Producenci mebli skrzyniowych grupy IMS pozytywnie zaskoczyli zwiedzających. BYDGOSKIE MEBLE, marka o najdłuższej tradycji, pokazała m.in. bardzo dobrze przyjęty program Piano oraz sprzedażowy hit minimalistyczną kolekcję eleganckich mebli do salonu Arcus. dwie nowe sypialnie: Corano w stylowej, połyskującej bieli oraz elegancką i prostą w formie Monte Carlo. Sypialnia Corano stanowi uzupełnienie programu do salonu o tej samej nazwie, który wcześniej entuzjastycznie został przyjęty przez rynek. Są to meble o nowoczesnym designie, które idealnie wtapiają się otoczenie, stwarzając niebywałe wrażenie przestronności. Elementem zestawu przykuwającym wzrok zwiedzających była trzydrzwiowa szafa garderobiana z oryginalnie wkomponowanym lustrem. Mebel zaskakuje swoją pojemnością i na pierwszy rzut oka przypomina elegancką witrynę. Sypialnię Monte Carlo zaprezentowano w kolorze wenge, wciąż najczęściej wybieranym przez polskich klientów. To również propozycja będąca rozszerzeniem programu do salonu, jadalni i gabinetu. Charakterystyczne fronty w naturalnej okleinie dębowej połączono z metalowymi okuciami oraz wstawkami z satynowego szkła. Wygodne łóżko zostało wyposażone w oświetlenie typu LED w szczycie, a praktyczny włącznik nożny umożliwia jego sprawną i szybką obsługę.
Wśród nowości do salonu, interesującą propozycją była kolekcja Sevilla (BYDGOSKIE MEBLE), w której zestawiono dwa rodzaje materiału: naturalną okleinę anegre w kolorze wenge oraz folię PCV w kolorze szarym piaskowym z połyskiem. Duże zainteresowanie zwiedzających wzbudziła kolekcja model Agnes (HM HELVETIA), a zwłaszcza szafa przesuwna do sypialni. Najprawdopodobniej ta kolekcja wejdzie do produkcji jeszcze w tym roku. Jak twierdzą klienci, na rynku jest największe zapotrzebowanie jest właśnie na ten typ szaf. Jeśli chodzi o kolory najpopularniejsze dla mebli skrzyniowych to dominujące w nadchodzącym sezonie nadal będą wenge i antracyt. Ten drugi kolor, został bardzo dobrze przyjęty w Wieruszowie, dlatego sypialnię Vera (HM HELVETIA), będącą w sprzedaży od dwóch lat, w Poznaniu po raz pierwszy pokazano właśnie w tym kolorze. Program wejdzie do produkcji już w październiku br. HM HELVETIA, podobnie jak BYDGOSKIE MEBLE, pokazując oryginalne połączenia laminatu z ekoskórą: sypialnie Diego i Pedro, chciała zbadać preferencje swoich nabywców. Tego rodzaju zestawienia są niespotykane na rynku, dlatego firma widzi dużą szansę dla siebie na wypełnienie tej luki, jeśli kolekcje zyskają przychylność odbiorców.
Miłą niespodzianką poznańskich targów grupy IMS były kolekcje zaprezentowane przez markę BM NATURE, specjalizującą się w produkcji wysokiej jakości, ekskluzywnych mebli z litego drewna. Swoją premierę miały bowiem nowości, które odzwierciedlają innowacyjne podejście tej firmy do mebli drewnianych. Zwłaszcza program Ramon (BM NATURE), będący ciekawą propozycją do salonu, zebrał wiele pochwał. Podziwiano w nim oryginalność rozwiązań, ciekawy design, a przede wszystkim nietypową fakturę drewna, która przywodzi na myśl meble wykonane z nieociosanych bali. Z kolei prezentowana propozycja drewnianych mebli do jadalni Margon (BM NATURE), zyskała uznanie zwolenników skandynawskiego stylu. Na targach pokazano również aranżację pokoju dziecięcego, która swobodnie może stać się z czasem elementem wystroju pokoju nastolatka. Margon to bardzo wysokiej jakości meble z litego, jasnego drewna w prostym stylu Najwięcej pozytywnych opinii zebrało obszerne i wygodne biurko dostępne w kolekcji oraz imponujący stół do jadalni. Ciekawą propozycją była również kolekcja Combino (BM NATURE), której zestawienie dwóch kolorów drewna oraz szczotkowane fronty nadają nowoczesny styl. Program ten składa się zarówno z mebli do salonu, jak i do sypialni, którą po raz pierwszy firma zaprezentowała w Poznaniu.
Zacieśnianiu biznesowych relacji z partnerami grupy IMS sprzyjał uroczysty bankiet zorganizowany pierwszego dnia targów. A wieczór pełen atrakcji i niespodzianek na długo pozostanie klientom w pamięci.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/jesien-z-ims-group